Fakhrul VS Fakru Vs Fareed

Fakhru, Fakhrul dan Fareed
    Kanak2 ribena... Fakhrurazi, Fakhrul Hakimi dan Fareed Hazman ini adalah saudara. Fakhrul Hakimi dan Fareed Hazman ni anak aku manakala Fakhrurazi ni anak sepupu aku yg menetap di Ipoh. Gambar ni dirakam buat pertama kali dalam hayat mereka bermain bersama2. Walaupun jarak usia mereka x bnyk beza, tp kekangan masa dan tuntutan hidup yg myebabkan aku jarang bertandang ke rumah sepupu ku itu walaupom rumah mak mertua ku jugak berada d ipoh.

Fakhrul Hakimi
Fakhrurazi
  Walaupun Fakhrul ni besar dan bertubuh sasa tp disebabkan anak manja aku, dia selalu kena buli ng Fakhrurazi nih dan selalu menangis... Melihat Fakhrul nih menangis, Fakhrurazi dibantu Fareed (abe long Fakhrul) makin suka mengusik Fakhrul..



   Melihat telatah diorang, insyallah klu ada kelapangan aku nk bawa lg mereka ke sini...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan