Pertunangan dia..

Pada cuti sekolah yg lepas, aku dengan senang hatinya membawa keluarga aku berjalan ke KL dan x lupa jugak aku telah menyinggahkan diri ke umah makcik aku.. maklom la, sejak pindah ke PERAK nih, dah lama bebenor aku x menziarahi makcik aku nih. Dan kebetulannya dihari lawatan aku tuh, umah makcik aku telah dijadikan medan pertunangan oleh anak saudara pakcik aku (makcik punya suami) dan aku dgn senang ati dan x beberapa pantas lg (maklom la bdk br belajar) terus menekan shutter utk merakamkan detik persandingan anak saudara makcik aku yang lokasinya di Bndr Tun Hussein Onn Cheras.. Antara gambar yg dimaksudkan adalah seperti berikut. ::




Dan Insyallah, pada cuti sekolah bulan 6 nanti, BulovePhotography telah diberi tanggungjawab untuk merakamkan detik bersejarah kak long & pasangangnya.. Selamat bertunang dan semoga kekal ke jinjang pelamin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan