XPDC ke bukit Broga bersama Kelate.Net

SAlam... aku nih minat mena dngn mendaki bukit, camping, dan xtvt lasak. pada hari tuh, aku telah mendapat tahu bahawasanya Kelab Siber Penyokong Bolasepak Kelantan atau lebih di kenali Kelate.Net ada menganjur xpdc memanjat bukit broga nih.. Bukit Broga nih utk makluman pembaca, lokasinya terletak di bandar Semenyih, Selangor. Dng semangat yg waja, lepas smyg subuh di Masjid Jamek semnyih, kami seramai 15 org anggota telah bergerak ke kaki bukit tersebut... Tulis panjang2 pon xde guna (aku xpandai nk nulis) jd dng hormatnya layann la sedikit "buah tangan : dr aku yg x seberapa nih.... hehehehe

Bukit yg pertama

bukit kedua

Halangan.. terpaksa panjat guna tali

Tu dia.. ni lah puncak

Dgn Bangga nya....

Awek mana entah

Bergambar kenangan

Bersama pendaki solo menara KL

Nyaman

Terasa enak..

Pom nak bergambar...

Abe jera, laby dan izat...

Lereng curam....

Disebalik sana

Ramainya org

Cina pom minat TRW...

Bendera kelate di puncak...

Ini tempat permulaan (ladang kelapa sawit)..
terima kasih kepada Kelate.Net (KDN) kerna sudi menjemput aku dlm xpdc nih... Insyallah ade kelapangan next program i'll be there... heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan